სასწავლო პროექტის გეგმის
შაბლონი
სასწავლო თემის ავტორი
|
||
სახელი და გვარი
|
გულსუნდა ბურჯალიანი
|
|
რაიონი
|
ცაგერი
|
|
სკოლა
|
ლაჯანის საჯარო სკოლა
|
|
ქალაქი
|
|
|
თემის
მონახაზი
|
||
თემის დასახელება ,, შ ოკ ო ლ ად ი ’’
|
||
თემის აღწერა ან სრულყოფილი დასახელება
|
||
თემის შინაარსი
|
||
მოიძებნიან
ინფორმაციას რამდენ პროცენტს უყვარს მსოფლიოში შოკოლადი . რა მდგომარეობაა ამ
მხრივ კლასში და მათ ოჯახებში . მოამზადებენ ცდას შოკოლადის შემადგენლობის
დასადგენად .
|
||
საგანი
|
||
ქიმია
|
||
დონე/კლასი
|
||
XI -კლასი
|
||
განხორციელების დროის ჩარჩო
|
||
2 კვირა
|
||
თემის საფუძვლები
|
||
შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები
|
||
მოსწავლე გეგმავს და
ატარებს ცდებს ნახშირწყალბადთა და მათი ნაწარმების ფიზიკური თვისებების
გამოსაკვლევად . აანალიზებს შედეგებს , აკავშირებს ორგანულ ნაერთთა
უმნიშვნელოვანეს თვისებებს მათ გამოყენებასთან მედიცინაში, ყოფა-ცხოვრებაში.
|
||
მოსწავლეების ამოცანები/სწავლის შედეგები
|
||
მოსწავლე მოიძიებს
ინტერნეტით ინფორმაციას შოკოლადის შედგენილობის შესახებ მსოფლიოშია ადამიანთა
რამდენ პროცენტს უყვარს შოკოლადი , დააყენებს
საკვლევ ცდას, რითაც დაადგენს შოკოლადის
ფილის შედგენილობას. .
|
||
მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები
|
||
ზოგადი კითხვა
|
რა სასარგებლო თვისებები აქვს შოკოლადს და როგორ მოქმედებს ჯანმრთელობაზე
არა სრულფასოვანი შოკოლადის მიღება ?
|
|
თემატური
კითხვები
|
რა ნივთიერებებისაგან შედგება
შოკოლადი ?
რა თვისებებით გამოირჩევა
საქაროზa ?
რა თვისებებით აქვს კაკaოს
ცხიმს?
|
|
შინაარსობრივი კითხვები
|
როგორ დაადგენთ
საქაროზას რაოდენობას შოკოლადის ფილაში ?
როგორ გაგიგებთ
კაკაოს ცხიმის რაოდენობას?
არის თუ არა
შოკოლადი წვადი ?
|
|
შეფასების გეგმა
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
შეფასების დროის ჩარჩო
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
შეფასების/შეფასების ინსტრუმენტების მოკლე მონახაზი
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
დიაგრამა : ვიცი , რა
მინდა ვიცოდე , რა ვისწავლე . ცდა .prezentacia
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
სხვა
საკითხები
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
საბაზისო
უნარ-ჩვევები
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ნახშირწყლები ,
დისაქარიდები , ცხიმების თვისებები , თვისებითი რეაქცია ნახშირწყლებზე , მასური
წილის გამoანგარიშება .flobs saofise programebs : wordi . PoverPointi .
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
სასწავლო
პროცედურები
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
მოსწავლეებს ვაცნობ
პროექტის იდეას .შეესაბამება თუ არა
გამოსაკვლევი პროდუქტის შედგენილობა ეტიკეტზე
მოცემულ მონაცემებს , ხომ არ ცრუობს მწარმოებელი .
,,პასტელების ჯადოქრობis’’ gamoyenebiT vyof 3
ჯგუფად :
I ჯგუფი მოიძიებს სრულ ინფორმაციას შოკოლადის შესახებ .
II ჯგუფი მოამზადებს მასალებს ცდებისთვის .
III ჯგუფი ორაგანიზებას გაუკეთებს ექსპერიმენტის მიმდინარეობას .
ყველა ჯგუფი შეუდგება
მუშაობას თავის დასამუშავებელ საკითხთან დაკავშირებით იძიებენ ინფორმაციას . დავალების
განაწილებიდან ერთი კვირის შემდეგ ვამოწმებთ არის Tუ არა ყველა მასალა
ექსპერიმენტისთვის მზად . განვსაზღვრავთ და შევასწორებთ ხარვეზებს ,
გავაანალიზებთ რას იყენებდნენ მოსწავლეები ექსპერიმენტისთვის. ვსვამ კითხვებს რა იცოდნენ , რა ისწავლეს , რის
გაგება აინტერესებთ .
ჯგუფები თავიანთ ნამუშევრებს ხვეწავენ და
მეორე კვირის ბოლოს მოახდენენ წარდგენას .
|
სასწავლო თემისთვის საჭირო მასალები
|
ტექნოლოგია – ტექნიკა (მონიშნეთ პროექტისათვის საჭირო
ტექნოლოგიური უზრუნველყოფა)
|
||
ფოტოკამერა
ü კომპიუტერი (ები)
ციფრული კამერა
DVD ფლეიერი
ინტერნეტკავშირი
|
ლაზერული დისკი
საბეჭდი მანქანა/პრინტერი
პროექტორი
სკანერი
ტელევიზორი
|
VCR, ვიდეო
ვიდეოკამერა
ვიდეო საკონფერენციო აღჭურვილობა.
ü სხვა ცდა
|
ტექნოლოგია – პროგრამული უზრუნველყოფა (მონიშნეთ პროექტის ფარგლებში გამოყენებული პროგრამა/პროგრამები )
|
||
მონაცემთა ბაზა/ცხრილები
საგამომცემლო პროგრამები
ელფოსტის პროგრამა
ü ენციკლოპედია კომპაქტდისკზე
|
ფოტო/სურათების დამუშავება
ü ინტერნეტძიება
მულტიმედია
|
ვებგვერდის შექმნა
ვორდის პროგრამა
|
ბეჭდვითი მასალები
|
შეგიძლიათ იხილოთ ბიბლიოგრაფიის ჩანართში
|
ინვენტარი/მასალები
|
ძირითადი მასალები, რომლებიც თემის ჩასატარებლად შეუკვეთეთ ან შეაგროვეთ
და რომლებიც კურსის კონკრეტულ საკითხებს უკავშირდება. საჭირო არაა ყოველდღიური
მასალების შეტანა, რომლებიც ისედაც ხელმისაწვდომია კლასში.
|
ინტერნეტრესურსები
|
იხილეთ საავტორო უფლებების
ჩანართში
|
სხვა რესურსები
|
საველე ვიზიტები,
ექსპერიმენტები, მოწვეული სტუმრები, მენტორები, მოსწავლეები სხვა ჯგუფებიდან,
ადგილობრივი თემის/საზოგადოების წარმომადგენლები, მშობლები და ა.შ.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий