proeqtis gegma

სასწავლო პროექტის გეგმის შაბლონი

სასწავლო თემის ავტორი
სახელი და გვარი
გულსუნდა ბურჯალიანი
რაიონი
ცაგერი
სკოლა
ლაჯანის საჯარო სკოლა
ქალაქი

თემის  მონახაზი
თემის  დასახელება   ,, შ ოკ ო ლ ად ი ’’
თემის აღწერა ან სრულყოფილი დასახელება
თემის შინაარსი
მოიძებნიან ინფორმაციას რამდენ პროცენტს უყვარს მსოფლიოში შოკოლადი . რა მდგომარეობაა ამ მხრივ კლასში და მათ ოჯახებში . მოამზადებენ ცდას შოკოლადის შემადგენლობის დასადგენად .
საგანი
ქიმია
დონე/კლასი  
XI -კლას
განხორციელების დროის ჩარჩო
2 კვირა
თემის საფუძვლები
შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები


მოსწავლე გეგმავს და ატარებს ცდებს ნახშირწყალბადთა და მათი ნაწარმების ფიზიკური თვისებების გამოსაკვლევად . აანალიზებს შედეგებს , აკავშირებს ორგანულ ნაერთთა უმნიშვნელოვანეს თვისებებს მათ გამოყენებასთან მედიცინაში, ყოფა-ცხოვრებაში.
მოსწავლეების ამოცანები/სწავლის შედეგები
მოსწავლე მოიძიებს ინტერნეტით ინფორმაციას შოკოლადის შედგენილობის შესახებ მსოფლიოშია ადამიანთა
 რამდენ პროცენტს უყვარს შოკოლადი , დააყენებს საკვლევ ცდას, რითაც  დაადგენს შოკოლადის ფილის შედგენილობას.                                                                      .
მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები
ზოგადი კითხვა
რა სასარგებლო თვისებები აქვს შოკოლადს და როგორ მოქმედებს ჯანმრთელობაზე არა სრულფასოვანი შოკოლადის მიღება ?
   თემატური კითხვები
რა ნივთიერებებისაგან შედგება შოკოლადი ?
რა თვისებებით გამოირჩევა საქაროზa ?
რა თვისებებით აქვს კაკaოს ცხიმს?
შინაარსობრივი კითხვები
როგორ დაადგენთ საქაროზას რაოდენობას შოკოლადის ფილაში ?
როგორ გაგიგებთ კაკაოს ცხიმის რაოდენობას?
არის თუ არა შოკოლადი წვადი ?


შეფასების გეგმა
შეფასების დროის ჩარჩო
პროექტზე მუშაობის დაწყებამდე
მოსწავლეები მუშაობენ პროექტებზე და ასრულებენ დავალებებს
პროექტზე მუშაობის დასრულების შემდეგ










vici , ra minda vicode , ra viswavle .
Exmareba moswavles winare codnis dadgenaSi da mcdari Sexedulebebis gansazRvraSi .
Canawerbi kvlevis , procesSi da sakvanZo kiTxvebi . moZiebuli masalebis eleqtronuli fostoT Semowmeba .
პროექტის კვლევის შუალედური მონიტორინგ.
Eexmareba moswavles swavli procesis gaanalizebaSi.
v-m-v
kvlevis Sedegebis ganxilva, prezentacia.
Eexmareba moswavles masalis gagebaSi da sxvadasxva unar-Cvevebis aTvisebis xarisxis dadgenaSi.
შეფასების/შეფასების ინსტრუმენტების მოკლე მონახაზი
დიაგრამა : ვიცი , რა მინდა ვიცოდე , რა ვისწავლე . ცდა .prezentacia
სხვა საკითხები
საბაზისო უნარ-ჩვევები
ნახშირწყლები , დისაქარიდები , ცხიმების თვისებები , თვისებითი რეაქცია ნახშირწყლებზე , მასური წილის გამoანგარიშება .flobs  saofise programebs : wordi . PoverPointi .
სასწავლო პროცედურები
მოსწავლეებს ვაცნობ პროექტის იდეას  .შეესაბამება თუ არა გამოსაკვლევი პროდუქტის შედგენილობა ეტიკეტზე  მოცემულ მონაცემებს , ხომ არ ცრუობს მწარმოებელი .
,,პასტელების ჯადოქრობis’’ gamoyenebiT vyof  3 ჯგუფად :
I  ჯგუფი მოიძიებს სრულ ინფორმაციას შოკოლადის შესახებ .
II  ჯგუფი მოამზადებს მასალებს ცდებისთვის .
III  ჯგუფი ორაგანიზებას გაუკეთებს ექსპერიმენტის მიმდინარეობას .
ყველა ჯგუფი შეუდგება მუშაობას თავის დასამუშავებელ საკითხთან დაკავშირებით  იძიებენ ინფორმაციას . დავალების განაწილებიდან ერთი კვირის შემდეგ ვამოწმებთ არის Tუ არა ყველა მასალა ექსპერიმენტისთვის მზად . განვსაზღვრავთ და შევასწორებთ ხარვეზებს , გავაანალიზებთ რას იყენებდნენ მოსწავლეები ექსპერიმენტისთვის. ვსვამ  კითხვებს რა იცოდნენ , რა ისწავლეს , რის გაგება აინტერესებთ .
 ჯგუფები თავიანთ ნამუშევრებს  ხვეწავენ და  მეორე კვირის ბოლოს მოახდენენ წარდგენას .









სასწავლო თემისთვის საჭირო მასალები


ტექნოლოგიატექნიკა (მონიშნეთ პროექტისათვის  საჭირო ტექნოლოგიური უზრუნველყოფა)

 ფოტოკამერა
ü  კომპიუტერი (ები)
 ციფრული კამერა
 DVD ფლეიერი
 ინტერნეტკავშირი
 ლაზერული დისკი
 საბეჭდი მანქანა/პრინტერი
 პროექტორი
 სკანერი
 ტელევიზორი
 VCR, ვიდეო
 ვიდეოკამერა
 ვიდეო საკონფერენციო აღჭურვილობა.
ü  სხვა  ცდა
ტექნოლოგია – პროგრამული უზრუნველყოფა (მონიშნეთ პროექტის ფარგლებში გამოყენებული პროგრამა/პროგრამები )
 მონაცემთა ბაზა/ცხრილები
 საგამომცემლო პროგრამები
 ელფოსტის პროგრამა
ü  ენციკლოპედია კომპაქტდისკზე
 ფოტო/სურათების დამუშავება
ü  ინტერნეტძიება
 მულტიმედია
 ვებგვერდის შექმნა
 ვორდის პროგრამა
 სხვა      


ბეჭდვითი მასალები
შეგიძლიათ იხილოთ  ბიბლიოგრაფიის ჩანართში
ინვენტარი/მასალები
ძირითადი მასალები, რომლებიც თემის ჩასატარებლად შეუკვეთეთ ან შეაგროვეთ და რომლებიც კურსის კონკრეტულ საკითხებს უკავშირდება. საჭირო არაა ყოველდღიური მასალების შეტანა, რომლებიც ისედაც ხელმისაწვდომია კლასში.
ინტერნეტრესურსები
სხვა რესურსები
საველე ვიზიტები, ექსპერიმენტები, მოწვეული სტუმრები, მენტორები, მოსწავლეები სხვა ჯგუფებიდან, ადგილობრივი თემის/საზოგადოების წარმომადგენლები, მშობლები და ა.შ.



Комментариев нет:

Отправить комментарий